onsdag 22 januari 2014

Hoppat!

Eller hoppat och hoppat... markarbete är väl ett sannare ord men med Rucjs heltokiga stil kan man nog säga hoppning ändå.

Det är tio år sedan jag hoppade hinder på ridbana med någon av mina egna hästar så dagen blev således lite "speciell".

Jag hade tänkt hålla mig till cavalettiblocken (och därmed inte hoppa så högt) så jag red i dressyrsadel.

Big mistake, haha!




Det blev många överambitiösa språng.




Extra stora språng (och tidiga avsprång) i kombination med dressyrsadel gav en hel del sånt här (en HEL del):


Det här var väl snyggt, haha! Om än något överdrivet.






Jag kunde ju inte hålla mig från att nästan hoppa ett "riktigt" hinder, knappa 80 cm:




Ingen brist på luft under magen i alla fall.

Film på det lilla roliga kommer i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar