onsdag 11 december 2013

Så satans träningssugen!

Det finns ingen hejd på hur många träningspass jag planerar i huvudet. Det är hundratals bom-, hinder- och dressyrövningar som bara vill UT och omsättas i praktiken.

Måste ta kontakt med ridklubben så jag kan köra igång så fort nyårsraketerna tystnat.

Idag var jag så trött och sur på att det blivit isgata så hästarna fick en "stanna i hagen - dag".

Det bästa av situation skapar man sig så här:

Tjohej!



De sprang verkligen som galningar ett tag, Fester lyckades till och med springa omkull och kana flera meter i snön. Jag såg att det gick bra men jag började förstås kuta mot honom ändå, han var dock lååångt bort innan jag hann fram.






RucjRucjs notoriska huvudsnurr:







En huvudsnurr från ett tidigare tillfälle:





Haha! Knäppskallen då.

2 kommentarer:

  1. Haha! De två näst sista bilderna på första snurren. Inte riktigt klok.

    SvaraRadera