torsdag 19 december 2013

Den roliga tabellen


Anledningen att jag anser tabellen vara rolig är förstås att den stämmer så illa. Mina hästar kanske är unikum men jag får inte in en enda på rätt plats i den där tabellen. Några exempel:

Jag skulle vilja se Festsson i ett täcke a la 95 cm, haha, Fester är runt 125 cm i mankhöjd och han har storlek 115.

Dino var 136 cm hög och han skulle alltså ha storlek 100, på riktigt hade han storlek 115-125.

De flesta av Rucjssons täcken är i storlek 125 och han är 163 cm hög, dock kan han ha vissa 135 täcken så där stämde det väl lite bättre.

För övrigt har det regnat hela dagen, under natten var nederbörden mer årstidsanpassad och kom ner i frusen form men se det höll inte i sig.

Slänger upp några småroliga bilder från början av månaden när vi suktade efter att få hoppa terränghinder.

"Att stå still"


"Allmänt rolig"


"Blundarn"


"Allmänt rolig 2"


I morgon tänker jag rida oavsett om det regnar paddor, skogen har blivit infesterad av isbjörnar, ragnarök eller zombieapokalyps är ett faktum... eller liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar