söndag 18 augusti 2013

Bildkavalkad och svordomar

Letar stallplats som en galning men det finns på fullt allvar ingen i hela nejden som kan erbjuda ens lagliga förhållanden. 

Helst lägger jag mig en bra bit ifrån vad som anses olagligt eller inte när det gäller mått i stall och hagar. Men det är jag det, ett unikum tydligen.

Äh ja äe inte bitter... 

Bittrare bitterfitta får man nog leta efter, länge.

Kan jag få ha två friska och fina hästar som jag bara kan ösa kärlek, tid, energi och pengar på ifred? MÅSTE allt verkligen vara så obarmhärtigt omöjligt hela tiden?!

Om jag en enda gång till blir visad en "stor hage", som med en skopa verklighetsförankring skulle benämnas sjukhage, eller en shettisbox som "våran storhäst då gick in i!" kommer jag att upplösas i atomer.

Min stora fina hage som jag slitit med i så många veckor, nu kan jag inte använda den alls bara för att människor är lata ignoranta obildade as.  
















Hur VÅGAR någon ta ifrån mig lyckan att få se mina hästar fröjdefullt sträcka ut och mäta sina krafter i ändlös harmoni... (?!).

Mommy is pissed.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar