onsdag 28 augusti 2013

Betessläpp...

...kan man väl med lite önsketänkande se det som.

Hästarna har fått nästan full ranson hö (och Rucj även kraftfoder förstås) i några veckor nu men igår kväll fick vi bygga en liiiten hage på ena hörnet av en äng vilket tillåter ett par dagar utan stödfodring.

Hästarna blev lyriska.






Adam var hemma på kort permission från music video lab, han fyllde dessutom år igår, och det firades med att trassla tråd ute i det kalla gräset på en mörk äng.

Du kan du slå dig i backen på att jag är väldigt tacksam för det outsinliga stödet och hjälpen jag får av honom. Det är inte bara mina hästar längre, det är våra.

1 kommentar:

  1. Adam, trodde aldrig att jag skulle få höra Sofia säga: "Det är inte bara mina hästar längre, det är våra".
    Finns kanske ingen annan som förstår hur mkt det krävs för att få äran att höra de orden.
    Men jag vet och förstår! Tack för att du är så underbar!

    SvaraRadera