fredag 6 mars 2015

Hinner inte med

Nej det är inte lätt att få tid vid datorn när man har tre hästar att sköta varav den ena står på ett annat ställe än de andra tu... Fenja sover i box än så länge men för mig som matar mina både tidigt och sent har det egentligen ingen betydelse, schemat är nästan som vanligt, det tar bara lite längre tid...

Video från härom dagen:



Idag vågade jag mig ut ur hagen för första gången. Vet inte om jag har sagt det men problemet med Fenja är att hon gärna sliter sig och kutar iväg. Min ambition har hela tiden varit att aldrig tappa henne, myrsteg skulle vi ta för att undvika detta, aja det sket sig direkt kan jag säga.

Vi knatade runt på vägen (fram och tillbaka liksom) i ett par minuter innan hon slet sig första gången (japp, tappade henne inte bara en utan två gånger). Det känns förstås tråkigt men jag har sett henne göra det så många gånger att jag blivit van. Det finns på film så det kommer mer här strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar