tisdag 17 mars 2015

Går framåt

Det går bra nu. Igår gick vi en lite ordentligare promenad med pojkarna och idag har Adam uppsuttet både travat och galopperat - imponerande! 

De fick springa av sig en sväng innan vi tog ut dem (tur var nog det...).





Fenja har fått sin sedvanliga "promenad" varje morgon, vi fokuserar helt och hållet på att hålla kontakten (och inte flippa ur, haha!), det krävs en del men nu tror jag att jag hittat ett sätt som vi båda två känner oss någorlunda trygga med.

Vi har lekt lite i hagen också, precis allt vi gör går ut på att jag ska kunna styra/flytta henne och det kan man förstås öva på lite olika sätt.

Så här liten är man när man är lugn:







Satfläsk vad tjusig hon är, jag har inte vant mig än vill jag lova.

Obligatorisk video kommer laddas upp vilken sekund som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar