tisdag 19 november 2013

Shiiit

Klockan 5 i morse lämnade min skönsjungande bättre hälft mig för att resa till Japan, ett gig i Tokyo på torsdag väntar. STOLT och lite ängslig flickvän är det som är helt allena resten av veckan...

Idag råkade jag se den här videon innan jag cyklade till hästarna för att rida Rucj:



O M G !

Sjukt nog (efter att ha sett videon) tränade vi för första gången ever på ett fälttävlanshinder idag.

WIIIE!!

Påpassligt nog finns delar av fälttävlansbanan "utanför" den inhägnade banan och där uppehöll vi oss en god stund idag.

Inget avancerat eller farligt. Vi tränade på att gå upp och ner ur ett vattenhinder, efter en stunds övertalning ansåg Rucj att det var störtskönt att bada så vi skrittade runt i vattnet hur länge som helst.

Vi prövade även ett upphopp, lågt och fint (tänk två-tre telefonstolpar), han förstod dock inte riktigt grejen med det och saxade upp första gångerna. När han väl insåg att det krävdes ett litet "hopp" blev han så lycklig att han brallade iväg, jag bestämde mig då för att skritta hem.

Haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar