onsdag 6 november 2013

Hästarna i hagen

Så här såg det ut när hästarna var alldeles nyanlända. Lugn och fin kolapralin. 







"Kollar lite här ba."




Till kvällen var de som två ystra galoppörer. Fester svettades floder och ond som jag är tycker jag att det är bra, jag har nämligen räknat med att han ska rasa i vikt den första tiden - han MÅSTE gå ner NU. 





Min sötaste lilla vikingaponny <3

De är så nöjda med sin nya tillvaro.

Allt slit känns förstås helt rätt och väldigt värt det men jag är febrig och har så helvetiskt ont i halsen hela tiden. Det går upp och ner under dagarna/veckorna men frisk blir jag då inte.

Förmodligen måste jag lägga mig på latsidan lite ordentligare om jag ska återhämta mig vilket jag varken har tid eller lust med :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar