fredag 18 juli 2014

Svettigt

Kompenserade för min blödighet genom att ta en joggingtur med Festsson på kvällen, halleluja vad svettigt det var.

Idag tänker jag sätta upp lite hinder igen.

Jag kommer att hålla mig till lågt och tekniskt ett tag framöver. Banor ersätts av serier med trav-/galoppbommar, studs och liknande. Nu vill jag öva upp muskulaturen, kvickheten, min sits, avståndsbedömningen (då tänker jag främst på Rucjsson, haha) och kanske framförallt självförtroendet.

Fördelen med att "hoppa" små låga serier är även att jag kommer våga göra det oftare än endast en gång i veckan.

Det ska bli mycket spännande, känns allt bra kommer vi snart att ge oss ut på tävlingsbanan igen.




2 kommentarer:

  1. Heja heja! Kul att du känner att du vill tillbaka till tävlingsbanan! :D

    SvaraRadera