lördag 12 juli 2014

Stress

Det har inte hänt mycket på hästfronten de senaste veckorna och jag börjar känna en viss stress över att sommaren går utan att man får möjlighet att njuta av den.

Det har varit mycket annat helt enkelt, jag har nog aldrig varit borta från hästarna så mycket som jag varit den här sommaren och det suger rent ut sagt. Jag ångrar inte veckan i Italien eller att bröllopet tog så mycket tid men jag känner som sagt att det börjar räcka med bortavistelse och tankar på annat håll.

Snart ska hästarna flytta (berättar mer vid ett senare tillfälle) och det kommer förstås ta den tid det tar med allt vad det innebär i form av "nedmontering" och uppbyggnad av hagar och liknande...

Hur som helst tänker jag från och med nu sikta på att rida varje dag, som vanligt, dessutom tänker jag börja hoppa igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar