fredag 18 juli 2014

Busponnyn

Dagens plan var att träna på ett antal bomövningar som jag ställt/lagt fram men eftersom det kom en del regn vågade jag inte "hoppa" i gräset så Rucjsson fick en vilodag istället.

Jag ägnade dock en del tid åt att hans man, jag började nämligen klippa (tänkte ta bort hela skiten) men kom fram till att det kan vara värt att försöka spara på återstoden så han ådrog sig endast en liten liten "arabklippning" i nacken.

Någon jag vågade hoppa med i gräset var Festsson så han fick testa alla övningarna - åh guuud vad söt han var! Lite långa avstånd men inget som inte gick att lösa tyckte han, han är väl formidabel den där lilla kanelbullen <3 Jag har honom alltså i lina och siktar så gott det går på hinder och dylikt.


Han kostade på sig ett par riktiga ryck och såg ut som en gyllene heliumballong i änden på linan, högt högt ovan marken... haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar