onsdag 9 oktober 2013

So happy I'm gonna die!



Welcome to ma place! Komplett med katt å allt.


Hittat stallplats! Men det får ni se senare. Stallplatsen är 4 km hemifrån men bara några stenkast från anläggning med ridhus, ridbanor och TERRÄNGBANA! Och det bästa av allt - sandvägar i överflöd.


Nu kör vi. Bilen ska servas, transporten ska servas och besiktigas, saker ska packas, flyttstädning ska utföras, saker ska packas upp, beteshagen ska plockas ner, det ska även byggas två hektar stor hage, lösdrift ska upp, sly ska röjas, hästarna ska maskkollas och vaccineras, hö ska hämtas, halm ska hämtas, hästarna och alla deras "tillbehör" ska flyttas...

Om någon känner att hen har lite tomt i schemat de kommande två veckorna så äre bare te å höre av sig.

5 kommentarer:

  1. Snabba ryck, fan vad nice!! :D Jag kan hjälpa dig i utbyte mot att du kör mig den 20:e (a) ;) Förstår dig fullt ut om du inte kan dock, låter som du har fullt upp :P Men nu på söndag den 13:e och fredag 18:e är jag ledig, så vill du ha hjälp nån av dagarna så är det bara att hojta till! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men klart jag ska skjutsa och hinknissa er! Lita inte på att min bil och släp är available dock :P Tar tacksamt emot hjälp så vi får höras om det ;)

      Radera
    2. Weeei! Jag hjälper gärna till som sagt, måste veta nån dag i förväg bara så jag kan planera :) Släp har jag ordnat, måste bara kolla hur jag ska göra med bil, men det löser sig! Lite tveksamt till om lilla Corollan verkligen orkar dra släpet med häst i, det är precis så att det är lagligt...

      Radera
  2. Galet bra! Jag är ju sjukt bra på att bygga hage så jag ställer gärna upp om ni behöver nå hjälp. Cassandra och Oskar hälsar och gratulerar! :)

    SvaraRadera