onsdag 16 oktober 2013

Mer gnäll och lite resultat.

Vill bara gnälla om hur mycket allting värker. Det är svårt att andas, mina fullständigt urvridna rygg- och bålmuskler spjärnar emot.

I måndags drog jag ett taskigt skämt om att "det finns många hästar på ridskolan som ser ut som älgar, höhö" när vi hörde skott i skogen. Döm om min förvåning när jag nu råkade läsa en tidningsartikel om att det irrat ut en älg på dressyrbanan vid sagda ridskola (hennes kalvar var tydligen de otursamma tu som drabbats av skottsalvorna).

Jag och min käraste Adam har årsdag idag vilket vi firade med en extra lång heldag i hagbyggartagen. Det hann bli mörkt men vi gav oss inte förrän alla stolpar, isolatorer och tråd var på plats, att änteligen kunna bocka av punkten "stängsel" känns faktiskt helt overkligt.

Kostar på mig en lite fulsöt bild (från 2011... haha) för att lägga lite ljus på årsdagsfaktumet.  


Kommer förmodligen fira med att köra av vägen när jag kör till hästarna i morgon bitti. Satan i hela jävla gatan vad jag inte längtar efter snö just nu.


Alltså jag är så slut, jag kan verkligen inte ens tänka klart, jag borde egentligen inte skriva något idag heller, haha.  

Saknar att vara med mina hästar så mycket att jag mår illa. Jävla skit vad allt ska vara svårt hela tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar