onsdag 23 oktober 2013

Men bajsa då!

Heeela morgonen spenderades stirrandes på RucjRucjs svans. Festsson var snäll nog att bjuda på ett gäng bollar innan jag ens klivit ur bilen men Arabsson behövde nästan två timmar på sig att baka klart sina :P

Jag hade nämligen förhandsbestämt att senast idag skulle proven skickas in.

När jag änteligen fick något att posta stötte jag genast på nästa problem; att få ner mitt trevligt varma brev i postlådan... Det blev till att platta det med handflatorna för att skiten (haha) skulle gå ner.

I den händelsen att de nu visar sig ha mask behöver jag hinna avmaska dem ett par dagar innan flytten för att undvika att ta med masken till nya hagen som ju är helt bajs- och därmed maskbefriad.

I övrigt är jag så träningssugen att jag håller på att upplösas i atomer. Jag vill träna, träna, träna och sedan ser jag VERKLIGEN fram emot att tävla, tävla, tävla!!

Jag har ännu inte vant/anpassat mig (eller accepterat kanske är ett sannare ord) att jag "bara" har en ridhäst. I över ett decennium har jag haft minst två hästar att rida varje dag och det är sannerligen svårt att ställa om.

Gah, abstinensen är riktigt svår ibland.

Min triss i skimmelAraber:




Snart snart blir det hårdträning mot knivskarpa mål som gäller. Jag tror nog att Rucj längtar minst lika mycket som jag gör. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar