tisdag 17 september 2013

Nu säger jag det bara!

Mina hästar är världens bästaste, finaste och sötaste!


Jag tycker att det är fint att så många beskriver sin egen häst som världens bästa och jag önskar att jag kunde vara mer så.

Jag är då så larvigt objektiv att jag inte alls säger sådant men nu ni.

Nu känner jag mig översvallad av ömma känslor och tycker faktiskt att mina hästar är sötast i världen.

Det är inte alla som har det så här varje dag och istället för att tycka de är dryga när de hela tiden ska klias eller gå iväg (gäller endast Erucj, haha) känner jag mig glad och tacksam att just jag får hänga med just dem.

Bara att se dem leka och mysa med varandra är det bästa jag vet.





Testade ett täcke som jag fick av Emma och visst satt det bra. Storleken är 125 vilket är skrattretande litet och dessutom endast en enda storlek större än vad Fester har -haha!



My pretty babies <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar