torsdag 25 juli 2013

Ridit!

Äntligen, tror Rucj fick stå i en hel vecka nästan men nu har vi tagit ett relativt ordentligt pass i hagen.

Jag valde att köra på som vanligt, jag tog alltså ingen hänsyn till den ofrivilliga vilan utan red ett nästan normalt "medel"-pass precis som om inget hänt. När de går ute i en jättehage och kutar omkring/brottas så mycket som mina gör tror jag med största säkerhet att RucjRucj själv inte märkt av någon vila.

Den sena timmen till trots var det overkligt varmt och ridningen utmynnade i ett riktigt uppskattat badkalas.





Stackars Fester mår efter omständigheterna bra, han slår upp bakhoven en del mot magen men det är allt. Inga som helst problem har han med att jag är där och "fixar" hundra gånger om dagen heller. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar