söndag 21 juli 2013

Nackspärr och header

Igår fick jag ett litet "whiplashryck" i nacken, bara så där utan anledning, det känns ungefär som att en spänd tråd plötsligt går av på grund av en elektrisk stöt. Det händer sällan nuförtiden och det brukar inte heller "hålla i sig" men nu vete fan alltså...

När jag vaknade i morse kände jag mig bokstavligt talat förlamad, kunde absolut inte förmå mig att lyfta huvudet nämligen, paniken smög sig på och fick fäste tämligen omgående kan jag intyga.


För dagen blev alltså Adam förste hästskötare. Nu ska man inte inbilla sig att jag stannar hemma för det -nähähejdå!




Det är så galet torrt i backen nu så Erucj lyckas knappt smutsa ner sig längre, inte med sina egna mått mätt i alla fall...


En vacker dag ska jag göra en ny header, så länge får man nöja sig med en fin bild på hästälsklingarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar