fredag 19 juli 2013

Provridning och tömkörning

Nu var det ju några timmar sedan jag skrev det här inlägget men jag glömde nämna en viktig sak och den kommer här:

Fatta att vi på väg hem från provridningen såg en björn springa över vägen!!

----


En till häst (helt i min smak) har jag "testat" å Emmas vägnar:


En arabdam med helgjuten övervägande polsk stam. Mycket fin och därtill väldigt trevlig häst måste jag säga. Det är alltså fortfarande en westernhäst vi söker så man får tänka bort den engelska utrustningen.



Med mina egna hästar har jag inte gjort just någonting de senaste dagarna. Fester och jag tog i alla fall en kort (men ändock särdeles svettig) tömkörningsrunda igår.


Haha, kan lova att han piggnade på sig avsevärt så fort vi kom iväg...


Kan man säga att det är "bromsigt"? Jag menar "knottigt" känns väl tämligen gångbart så det borde ju gå att applicera rakt av på allehanda störande flygfän. Hur som helst, ville bara konstatera att det är påfrestande just nu med alla dessa djur som bits och sticks hela tiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar