torsdag 11 juni 2015

Är väl rolig jag

Ja nu har jag förstås osökt börjat överväga att ta revansch på dressyrbanan, haha, en gång får vi till det och sedan vill jag tävla. Dessutom skiljer sig en uteritt avsevärt från att rida på bana, även om jag alltid rider och tänker likadant är Rucj ingen glad ridbaneharv.

Eftersom jag löst licens är det svårt att helt släppa tanken på tävling och ritten i höstas lämnade som bekant en del övrigt att önska... Jag trodde att jag stod ut med att få en 6:a på sitsen men det har visat sig vara svårt att leva med, effekten av hjälperna är förstås en del av det betyget och jag förstår att istadigheten och de egna konsterna spelar stor roll men det gör också att jag gärna försöker igen för att få en mer "rättvis" bedömning (förhoppningsvis, haha!).

I takt med att Fester närmar sig fullgången dräktigheten är även Rucj på väg att anta en rundare form och ser för dagen helt okej ut.


Hos Fenja fick vi oväntat besök i morse.


Visade sig vara en oerhört klängig besökare men ni som känner mig kan tänka er hur "ledsen" jag var för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar