måndag 3 februari 2014

Fester är bäst!

Hästar kan tycka så mycket om hoppning att de helt på eget bevåg springer fram till hinder för att hoppa.

Fester är ju helt fenomenal, han kan springa varv på varv över hindren och det enda jag bidrar med är att utbrista i allehanda berömmande ord.

Förutom Fester har jag bara sett en enda häst hoppa helt självmant och det är Lutzian, han var aldrig sen med att hoppa om det fanns hinder i närheten, allt som påminner om Luttplutt får förstås extra resonans hos mig.

Men allvarligt talat - hur jävla söt och underbar får man vara?!

Fester är ju knappt verklig, därav låtvalet... Haha!

Tro inte att Erasure var det längsta jag kunde sträcka mig från min egentliga (betydligt mörkare) musiksmak, hihi.

1 kommentar:

  1. Perfekt låtval!! Sitter o skrattar, helt underbart att se happy horses! Livsglädje och lust!!

    SvaraRadera