tisdag 22 april 2014

No longkalsong

Tro det eller ej men igår var första dagen sedan i september som jag gick ut utan långkalsonger. Det var inte en dag för tidigt vill jag lova... Man känner sig fri som en fågel när man sätter sig i sadeln utan att behöva dra och greja i kalsonger och ridbyxor som korvar sig - horribelt!

Jublade när jag upptäckte dessa vita små underverk i hagen, när jag var ute och red upptäckte jag ytterliga en miljon ungefär.



Vi tog ännu en långsam skrittvända men mot slutet kände vi oss piggare än på länge och hann med ett par hundra meter i samlad trav.

Till kvällen fick Fester äntligen lite extra uppmärksamhet.




Fester är lika med glädje för mig.

Han är alltid positiv och fokuserad, alltid beredd att ge allt och tvekar aldrig att följa mig - oavsett terräng.




Han är som en dröm <3

2 kommentarer:

  1. Wiiihooo! Så otroligt söt han är din lilla Fester, han ser större ut på bild än vad han faktiskt är i verkligheten tycker jag, han är så maffig på nåt vis. Jag hade förresten premiär utan långkalsonger i lördags. Fantastiskt!! :D

    SvaraRadera
  2. Visst är han! Nu när vinterpälsen försvinner blir han så vacker att det är distraherande, haha, jag kan liksom inte sluta tycka att han är OVERKLIGT söt.

    SvaraRadera