tisdag 8 april 2014

Chocken!!

Så här var det:

Jag hade tre minuter över på morgonen och lekte då med Adams telefon, närmare bestämt uppehöll jag mig på instagram.

När det plötsligt blippade till! 

Någon hade gillat någon av Adams bilder, jag undersökte...

Det gällde denna eminenta bild:


Och gillaren var:


Ni må tro att jag dog.

På riktigt.

Dog.

Ludwig Svennerstål är i det närmaste en idol för mig, en sann inspirationskälla och helt ohotad i egenskap av min största förebild.

Att han är en enda dag äldre än min lillebror gör ju inte alla hans framgångar mindre, han är väl den yngsta någonsin som hamnat på 10 i topp på världsrankingen i fälttävlan (?).

Om det nu var en PR-agent som gav en robot i uppgift att gilla en massa hästbilder på instagram så kan jag säga att det gör inget. Jag blir så glad ändå jag, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar