torsdag 7 maj 2015

Igång

Ja då var man igång med sommarbestyren.

I födelsedagspresent fick jag sammanlagt 1500 kr i presentkort på Hööks, glamouröst nog räckte det till detta (okej Adam fick ett par ridbyxor också):


Både Fenjan och Rucjdjuret har hunnit få sig ett par omgångar med allehanda medel, Festsson har ännu inga "men" och slipper således dränkas i gift.

Hos Fenja har jag en gammal UltraShieldflaska som jag hällt pälsglans i vilket ledde till ett litet missöde igår, jag sprayade hennes mage och tänkte för mig själv "det luktar ju inte alls illa, har de ändrat något? Spray, spray, mm, luktar ju nästan gott, eh... vänta nu" haha!

Igår löshoppade vi svarta faran, ungefär vartannat försök resulterade i något slags språng medan övriga rundor ledde till små kliv eller regelrätt raserande av det lilla hindret, raserandet var i form av att hon stannade och lekte med bommen så som bara hon kan.

Bilder kommer.

Sommar!


2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen i efterskott! Perfekt med presentkort till Hööks. Jag måste också handla flugspray och fyra ess-salva, stackars Noohr är redan halvt sönderbiten under magen och runt skapet :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack :) Ja det blev väldigt illa väldigt snabbt med de där äckliga insekterna, idag har jag faktiskt smort alla tre under magen för att avskräcka de där små flugorna som verkligen äter sig in med hela huvudet, hu....

      Radera