tisdag 16 september 2014

Video

Som sagt var det ingen enkel uppgift för kameran att hitta oss i dimman så videon består av klipp.

Det mest "spektakulära" trasslet är med och en volt, någon ökning, ena galoppen... ja ni får se själva. Inledande halten var väl inte helt perfekt (han stod inte kvar på tygeln) men han ställde verkligen upp sig fint. Jag mår lite illa av att visa upp hur dåligt jag rider men jag tröstar mig med att vi försöker (och är snälla mot varandra, vilket tyvärr är långt ifrån självklart när det gäller hästtävlingar...).

Tack till mina supportrar, med er är alla dagar bra dagar! Oavsett temperatur, klockslag, resultat.. haha.



Törs man erkänna att man faktiskt är sugen på att försöka igen.

Jag hade aldrig kommit på tanken att anmäla till en dressyrtävling om det inte hade varit för att detta var en hemmatävling som jag helt enkelt inte ens behöver starta bilen för att ta mig till.

Men... det var nog ganska roligt ändå.

Tror jag.

Känner mig ordentligt splittrad när det gäller ridningen överlag.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det ser bra ut! Du är nog väl hård mot dig själv. Dessutom har du inte den lättaste hästen precis.

    SvaraRadera