fredag 21 augusti 2015

Vilken kväll

Hann precis ta några bilder innan solen försvann, det blev ytterligare 100 att lägga till högen jag aldrig tar itu med... här är i alla fall en:


Jag har medvetet låtit bli Fenja de senaste dagarna för att hon skulle få bästa chans att bonda med sin nya hagkompis. Jag är oerhört lättad och tacksam för att det går så bra (ja det gick inte ens att skriva utan att börja grina), de är så söta och närmar sig varandra lite försiktigt mer och mer för varje dag. Erkänner att det svider lite att inte längre bli glatt mött av svarta faran men huvudsaken är förstås att hon är nöjd, tänk vilken skillnad mot när hon gick med de andra hästarna och ständigt klängde på mig - Tack Gud att hon fått en riktig kompis!

2 kommentarer:

  1. Men åh vad härligt att hon fått en kompis! Åh jag måste se till att komma och hälsa på snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör det! Jag kommer och hälsar på er snart igen.

      Radera