tisdag 18 augusti 2015

Någorlunda ordning

Igår schamponerade och verkade jag Fenja, idag var det Rabarberns tur att tvättas ordentligt innan nya täcket åkte på.


Jag ställde dem på ridbanan medan jag byggde om/ut deras hage så när de ändå var där nere passade jag på att bygga om hindren och löshoppa en stund. Fester klippte hinder efter hinder helt utan uppvärmning vilket kändes lite jobbigt, tänk svintung ponny travhoppar lite väl högt, alltmedan Rucjsson tog det säkra kortet att inte alls hoppa förrän han var ordentligt varm i kläderna.


Under kvällen har jag hängt med flickorna, de är så fina och nöjda att jag blir alldeles matt, jag kan gå och rensa pinnar/oönskade växter i hagen och jag oroar mig inte ens för vad de håller på med medan jag har dem utom synhåll.

Känns som att det är någorlunda ordning "här hemma".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar