söndag 16 augusti 2015

Blogga blogga blogga

Jag har faktiskt varit borta några dagar men inte fullt så länge som man skulle kunna tro om man ser till uppdateringen här. Man hinner ju inte med datorn när man måste vara ute och njuta av naturen medan tider är.

Fenja får sällskap vilken dag som helst och jag pendlar mellan hopp och förtvivlan, fy fasen vad gruvligt det är att bara tänka sig ett ihopsläpp nu. Ååh maj gaaad.

Måste försöka ta mig igenom alla dessa bilder som jag (och även Adam förstås) har knäppt senaste tiden, blir tokig av att ha 400 oredigerade foton som ligger och skräpar i en alldeles för ogenomtränglig mapp. Tror inte jag är riktigt frisk när det kommer till fotografering, jag vill bara ha mer och mer och mer... Om inte hästarna var så fruktansvärt söta respektive snygga varenda dag kanske jag skulle kunna lugna mig lite men se hä går int.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar