torsdag 22 maj 2014

Tjohejsan vad bra det går!

Haha.

Hoppade i hagen som vanligt, Festsson bafann sig i hagen (som vanligt) men den här gången blev han skvatt galen och var lite lätt störande.

Minns ni hur det såg ut den allra första gången vi hoppade, när Fester blev så glad och sprallig att jag fick ge upp efter några minuter? Gud det var då ingeting mot hur han betedde sig igår.

Jag tyckte förstås att han var rolig och hoppade ändå medan Adam febrilt försökte få mig på andra tankar.

Rucjsson blev bockig och härlig så jag njöt bra där jag satt, haha, Fester fick dock in en riktig tackling på oss och efter det blev jag tvungen att be honom skärpa sig.

Måste ha sett helt sjukt ut, jag hoppar med Rucj och samtidigt hojtar och viftar jag åt Festsson som kommer kutandes i 190 knyck - HAHA!

Fick en hel del på film så jag får väl ordna bildbevis senare.

För övrigt har jag drabbats av något jag inte känt sedan 2010; glädje och optimism inför den rådande årstiden, sommaren 2014... ah, det ska bli så skönt. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar