lördag 3 maj 2014

Packat och klart.

Oooh hjälp jag blev nervös bara av att skriva rubriken.

Känslan är surrealistisk, det ska bli otroligt roligt men jag kan knappt ta in att det faktiskt händer på riktigt.

Hela dagen har gått åt till förberedelser. Bilen och släpet har kollats (flera gånger... man är väl inte helt utan tvångshandlingar) angående lufttryck och efterdragning av muttrar, jag har bytt lampor, kollat olja, spolarvätska...

Jag har varit till tävlingsplatsen och "rekat".

Smort skor, chaps, sadel, träns, grimma... och plockat maskrosor till Rucjsson.

Vi har testlastat och borstat, ridit, borstat igen...

Känner mig lustigt nog väldigt oförberedd.

Målet för morgondagen är först och främst att det ska gå att ta sig dit, tror inte Rucj har rest utan Fester på två år och det kan väl egentligen gå precis hur som helst det här.

Förhoppningen är att rida felfritt på en glad häst.




2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för er, kommer säkert gå jättebra!

    SvaraRadera