torsdag 8 maj 2014

Inte först, inte först...

...ja happ.

Okej då, det duger bra att få starta ett par starter in i klassen men eftersom det var 30 anmälda den här gången hade jag hoppats få starta lite mer mot slutet, äh skit samma, ju mer jag tänker på det desto nöjdare är jag med att starta tidigt.

För övrigt har vi tappert hållit igång träningen varenda dag trots snöblandat regn och att jag har feber och hostar blod.

Eller träning och träning, vi har motionerat vilket skiljer sig något mot att faktiskt träna. 

Hur som helst ska det bli svinkul att tävla igen på lördag! 

Det känns väldigt pirrigt att ta sig an en bana på 90 cm men jag tänker så här; för en vecka sedan visste vi inte att vi kunde hoppa en bana på 80 cm och det var då inga problem (haha!).

Jag måste dock skratta åt mig själv som inte törs hoppa en 90-bana på träning men ändå glatt anmäler mig till att göra det på tävling(?!).

Ska försöka fokusera på att rida så bra som möjligt och att inte bli alltför besviken om det inte går helt lysande.

Tror jag har en miljon ovisade bilder från förra veckan så jag pyttsar ut några här:












2 kommentarer:

  1. Hostar blod ! Gå till doktorn !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch, ingen fara, man hostar sönder små blodkärl eller hur det nu var, har faktiskt pratat med farbror doktorn om det där förut ;)

      Radera