söndag 4 maj 2014

So HAPPY I'm gonna die!!

FELFRITT!

Typ... haha.

Rucjsson hoppade felfritt precis hela dagen men jag lyckades glömma ett hinder i ena klassen så vi fick med oss EN clear round, känns som två men ja... rider man endast 6 av 7 hinder blir det ju lite fel.

Helt otroligt att jag glömde vägen eftersom banan dessutom var samma som i den första klassen.

Ojojoj, skyller på att jag fick feeling och bara njöt, det gick verkligen superstrålande. 

Rucj tyckte det var störtkul!

Han till och med kostade på sig att bralla lite (!) - uuunderbart.






Är rädd att det kommer många mer bilder...

Skrev på instagram att jag är så stolt att jag sprängs och det är jag verkligen.

Vi tog oss dit, ridningen kändes toppen, samtliga språng inklusive framhoppning tog vi felfritt, vi åkte hem och nästan allt var helt problemfritt.

Halleluja!

2 kommentarer:

  1. Det här ska vi fira nästa lördag ;) / moster

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA!! Jag tänkte väl fira med att göra om bedriften (men dessutom hoppa ALLA hinder... haha), ska bli så roligt!

      Radera