söndag 24 augusti 2014

Gick int

Rucj var så gruvligt smutsig att jag i sista stund, efter en god stunds borstande, valde att inte rida alls. Det blev en promenad istället, Arabsson var lugn och skön men pinnade ändå på ordentligt så vi hade det riktigt mysigt.

Tidigare idag fick Fester lite uppmärksamhet, något han firade med att göra ljuvliga små glädjeskutt i hagen (när uppmärksamheten var över, haha).



Är mycket inspirerad just nu och får sortera alla planer och idéer i olika små fack i mitt mentala kassaskåp. Inte ens vädret stoppar mig men det gick faktiskt inte att sadla och tränsa Rucj idag, blöt sand borstar man inte bort i första taget och risken för skav kändes överhängande.

För övrigt LÄNGTAR jag till att VM drar igång, hoppas hoppas hoppas att de visar all fälttävlan på tv, annars är det risk att jag blir så modfälld att jag hoppar i dalälven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar