lördag 16 augusti 2014

Bråda tider

Hjälp man hinner ju ingenting på en dag.

Tror att allt som ska göras är gjort.

Nu ser jag verkligen fram emot morgondagen men ett tag var jag så nervös att jag mådde fysiskt dåligt.
Rucj har varit allt annat än tam, skrikit och ägnat sig åt allehanda piaff-övningar både på gången och under sadel. Både igår och idag kissade han dessutom "på sig", han börjar kissa och blir därför tvungen att stanna (han har varit för spänd och galen för att ha tid att kissa, det är inget fel på själva kisseriet i övrigt).

Vi tog en jättelång kvällspromenad som kändes nästan normalbra så nu känns det roligt igen. Jag har sån överjävlig träningsvärk så jag hellre sprang bredvid än satt upp...

Haha, blir bra det här!

Upp 04.30 imorgon, vi startar näst först i första klassen och allra först i den andra klassen.




1 kommentar: