torsdag 28 augusti 2014

Flyttat!

Nu jeflar har jag, med viss välbehövlig assistans, plockat ner samt återuppbyggt (!!) lösdriften och därmed slutfört flytten.

Halleluja.

Red en liten trevlig sväng under morgonkvisten men det börjar bli brådskande att ta tag i träningen lite mer seriöst. Man ska ju hinna allt också...


Känner mig fortfarande knäckt och snuvad på hela VM-festen men jag får väl ta och kolla in dressyren i morgon.

Törs man stå för att man är "glad" att Kittel inte verkar ha tagit sig till finalen (slutade ju titta efter beskedet om Ludwig så helt säker är jag inte)...? Scandic hade ju för tusan blå tunga (nu igen!!) - eller!? Är det bara jag som ser det? Hur som helst tycker jag att Patriks ridning är helt talangbefriad, "hård" och inte alls njutbar att se på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar