söndag 6 december 2015

Vädret

Plus tio (!), tjällossning, vattenpölar och fågelkvitter. Märkligt.

Igår tog jag en promenad runt byn med killarna, det var rena polishäst-träningen i mörkret (alltså snacka om kolsvart) och blåsten (faaaen vad det tog i emellan åt) men de var förvånansvärt oberörda när vi väl hade tagit oss ut genom grinden... haha, först tittade de på varandra och såg ut som att de frågade "Tänker du följa med henne?! Nä inte jag heller!".

Isen är ett minne blott vilket är väldigt skönt, dock har det varit för tufft väder för att jag ska riskera att ta ut Fenja, Salsa passar jag på att vila lite nu när det ändå blivit halvfart senaste veckan.

Lilla araben behöver tid för återhämtning också, man ska inte glömma att hon behöver sättas igång lite lugnt, nästa vecka återupptar jag träningen som vanligt.

Har ridit stora araben en liten stund idag, bilden är dock hör och häpna inte tagen idag, aktuella bilder kommer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar