tisdag 7 juli 2015

Solnedgång

Slogs med myggen hos Fenja en god stund igår, fjompan brunstar och humöret går lite upp och ned men i stora drag tror jag hon uppskattade mitt sällskap.

Jag längtar till den dagen vi är igång på riktigt men försöker samtidigt nöja mig med dagsläget. Det märks att den vardagliga hanteringen och tiden vi lägger på att bara "hänga" ger resultat, det känns som att det hänt mycket även om vi "gör" lite.

Jag måste fixa till henne ordentligt, hon kan inte se ut som en vildhäst en vecka till, man skäms ju för tusan.

På något sätt måste jag även fira att jag köpt henne, nu när min tankekedja varit än mer olänkad än vanligt (haha) har jag liksom nästan glömt det. Vad som än händer i framtiden kan jag alltid säga att jag hade hjärnskakning när jag köpte henne... äh, det känns helt rätt även om själva beslutet inte är helt klart i minnet.






2 kommentarer:

  1. Men är hon din på riktigt nu?! Grattis :-D mår du förresten bättre nu?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag tror hon är det, hänger själv inte riktigt med i svängarna ;) Jag mår bättre, är sjukt lättad över att mitt öga (som såg konstigt ut efter smällen) nu verkar läka, jag vill VERKLIGEN inte behöva gå till doktorn och bli petad i ögat... fy f-n. Hur mår du? Kan du inte maila mig och berätta hur ni har det :)

      Radera