onsdag 18 juni 2014

Snilleblixt

Festers numera mycket trängande motionsbehov har skapat litet av ett dilemma för mig. Jag känner faktiskt inte för att vrida upp min egen träning nämnvärt och eftersom jag inte sitter upp på pållen i fråga kommer liksom egen träning på köpet...

Så slog det mig, hur höll sig Festsson så smal och smärt förra våren och sommaren? Jo vi cyklade ju en sväng varje dag. Bingo!

Hur kunde jag glömma det?

Haha, hur som helst cyklade vi en halvmil i relativt lugn trav i dag. Fester var tämligen obrydd så det kommer bli lätt att komma igång med cyklandet igen, om jag orkar plöja runt i sanden... phu, det var inte fullt så lätt som jag hade tänkt.

Rucjsson och jag ägnade någon halvtimme åt ännu en spänd barbackatur. Han är verkligen knäpp nu men i dag fick han "släppa ut" lite i alla fall, vi tog en brant backe i galopp och han kostade på sig en liten brallserie. Förtjusande tyckte jag, hihi.




Priceless "min":


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar