lördag 14 juni 2014

HEMMA!!

Nu är jag redigt mosig i huvudet, vi landade vid midnatt och det tog mig hela natten att köra hem från flygplatsen, vi sov några timmar på morgonen (behöver jag säga EFTER att vi varit hos hästarna, haha) men känner mig ändå helkocko just nu.

Hästarna blev SÅ glada när vi kom dit, de tittade upp lite förvånat (klockan var ju 04.35...) och sedan kom de i full galopp båda två. Jag hade försökt ställa in mig på att de inte skulle bry sig (för att slippa dö av besvikelse om så vore fallet) men det var alltså helt i onödan.

Under eftermiddagen gav jag Rucjsson ett much needed "bad" och försökte sedan ta en promenad med båda två vilket inte var helt enkelt. Jag skojar inte när jag säger att hästarna aldrig har varit spralligare.

De fick gå tillsammans en sväng efteråt och det blev sannerligen busrekord, Rucj kutade och brallade tills han var helt svettig och Fester var inte mycket sämre han.

Så här sött skrev Adam på sin instagram:


Rucj före och efter bad:




Ska ordna mer bilder och dylikt senare.

Det är skönt att vara hemma även om det var en smärre chock att byta 27 mot 7 grader...

Jag kommer nog allt sakna värmen och eldflugorna lite men allra värst var det att lämna min nya bästa kompis.

I give you MECK:


My Epic Cute Kitten!

2 kommentarer:

  1. Tack för idag, det var jätteroligt! Och så bra nya grimman passade Noohr, jag är stormförtjust i den! :D Jag är glad att ni är nöjda med mina hästvaktarinsatser (gulligt Adam hade skrivit!) dock känner jag mig så dum som inte såg Rucjs svans och jag ser ju att du t o m skrev till mig att svansroten också skulle smörjas!! Fattar inte hur jag kunde missa det, stackars :( Men jaja hur som helst, kram på er, härligt att ni är hemma igen! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk inte på det, det är ju inte lätt att se igenom stråna, hade han lidit av det hade han kliat sig ordentligt och då hade du sett det direkt. Vi är så tacksamma!! Och tack själv för idag :)

      Radera