tisdag 13 oktober 2015

Deppar

Ja nu gick luften verkligen ur, orkar och vill ingenting, trodde nästan jag skulle somna ute i frosten igår när jag satt hos Fenja.

Hon har insett att Tessan inte kommer tillbaka så hon är lugn och tyst men hon känns helt klart lite låg. Pluttan <3

Träningsbrist = utsläppt hår


Lite mer från helgens hoppning då, satt upp direkt utan huvudlag och det går verkligen bra må jag säga.

Rucj är mycket mer benägen att bära sig i balans, med ryggen "uppe" och mer vikt på bakdelen, när han slipper allehanda skräp på huvudet. Han blir därigenom behagligare och faktiskt lättare att rida på ett ändamålsenligt sätt.

Jag rider nog dessutom ett par strån bättre när jag kan släppa tanken om att hålla händerna stilla där de "ska" vara, efter alla år av att rida utan träns eller med enhandsfattning kan jag inte "sitta fint" längre. Ibland blir jag ledsen för att jag numera är helt värdelös på att rida men desto gladare blir jag då när jag får känna att det faktiskt kan börja fungera igen.





Finns lite film också så det ska ordnas.

Så synkade... haha!


1 kommentar:

  1. Ser helt fantastiskt ut! Och jo man kan nog konstatera att du KAN rida!!! :)

    SvaraRadera