lördag 2 april 2016

Bockat

Kan inte gärna påstå att jag hoppat, det må ha varit tanken men "bockat" är en mer passande beskrivning, fattas inte energi i lilla araben om man säger så...

Det gick helt okej i traven, hon är lite flängig men ändå påverkbar och ja helt okej, så här såg det ut:





Jag red relativt ordentligt igår plus att hon gick ca tio minuter på förmiddagen då jag tog en sväng med henne och Fenja, well, det räckte inte.

Hon hoppade inte rent en enda gång så det finns tio till bildserier som är exakt likadana.











Jag hade som synes byggt en framhoppnings-"bana" men jag vågade mig aldrig på de högre hindren, kan säga att ridbanan tar slut jävligt fort efter att man landat (vet inte vad det kan bero på, haha) och jag litar inte på att hon inte klipper staketet.

Blir nog ond och betslar upp till nästa gång, vi får se, annars kanske jag ber hennes ägare att ta en sväng över hindren (hehe, va sägeru?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar