måndag 13 oktober 2014

NU så...

...fick jag äntligen lite datatid.

Hästarna lever och mår bra, vädret till trots är de vid gott mod mest hela tiden. De använder lösdriften en del, dock inte lika mycket som man själv tänker sig att man skulle vilja göra under rådande omständigheter.

Stallet är "bäddat och klart" så snart ska jag testa att ha dem inne en natt, måste vara två år sedan de sov inne senast och jag törs påstå att det endast är för min egen skull de skall sova i stallet. Jag vill ha mer stallmys och jag vill kunna välja att ha dem inne ibland, jag kommer förstås vara öppen för att de inte trivs på box hela natten men jag tänker som sagt testa.



Lite nya hagbilder kommer snart, har ett par som jag lyckats knäppa mellan skurarna, ska bara vänta tusen år på att de laddas upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar