lördag 5 september 2015

Nästan

Tänkte rida men i vanlig ordning kom det en massa störningsmoment emellan och när hästen väl var borstad och klar var jag mer eller mindre redo för graven. Jag blir så slut i ryggen/axlarna att jag inte orkar försöka ens, nästa gång ställer jag henne i boxen och står på en pall hela tiden.

Pojkarna fick en kortare tur idag också, den här gången satt jag upp på Rucj och hade Fester bredvid. Finns bildbevis från både det ena och det andra men jag orkar inte föra över bilder nu.

Kan hända att jag är lite extra seg idag eftersom jag väcktes av fyrverkerier, klockan var nog närmare midnatt och självfallet nödgades jag kasta mig ut i mörkret med andan i halsen och leta reda på alla hästar (det tog sin lilla tid, skojar inte när jag säger att jag inte såg handen framför mig ens). De var totalt oberörda och undrade väl mest vad jag höll på med.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar