fredag 4 september 2015

99 meter!

Tog min drake och gick inte mindre än 99 meter, självklart mätte jag (i efterhand...), vi gick ut genom nedre grinden och klev rakt ut i skogen. Vi gick dessutom en lite krokigare väg tillbaka så flera hundra meter blev det - så stolt!

Det här hände innan vi gick:


Bilden ovan är verkligen Fenja i ett nötskal. Det går inte att lägga ifrån sig någonting utan att hon ska dit och placera hovarna i det, självfallet är en nojig jävel som mig inte särskilt förtjust i att hon så enträget ska peta i allt, tröstar mig med att hon aldrig hetsar upp sig oavsett hur "fast" hon gjort sig och vill man slippa oroa sig får man väl lära sig att inte lägga ifrån sig något...

Tessan blev nog förvånad att vi försvann utom synhåll för hon var inte nöjd med att bli lämnad, hon sprang och skrek som aldrig förr, jag tackade för att hon "höll oss sällskap" även på håll.

Ordningen återställd:


Jag gick en något längre promenad med pojkarna sedan, haha, en långpromenad med Fenja är 200 m och en kortis med killarna är 2000 m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar