torsdag 20 mars 2014

Superduper

Tog ett sista minuten beslut att dra upp till ridhuset och thank "God" for that!!

Adam behövde jobba med sitt så jag fick traska dit själv vilket var lite lätt motigt... 

Jag passade på att rida bättre än på flera år och Rucjsson gick som en dröm, när man leker miss independent blir det ju typiskt nog INTE filmat.



Vi gjorde inget särskilt, blev mest trav på spåret och en del galoppfattningar på volt, vi var inte ensamma i ridhuset och då är det lika bra att keep it simple. Känslan var toppen, han svarade framåt bättre än någonsin tror jag och han var så härligt "välvd åt rätt håll" så att säga.

Jag red i korta läder och fokuserade på att inte hamna "utanför" (framför eller bakom) tyngdpunkten/balansen vilket jag verkligen behöver tänka på. Vi red i knappt en halvtimme bara, allt gick så fint att jag inte ville riskera att förstöra det... haha, nej men har man fått 25 BRA minuter nöjer man sig med det.

Tänk att det går att ta en bild efter kl 18, bara det är ju skäl nog att le.


So happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar