fredag 31 maj 2013

Haha

Provred en Jaguar XKC (dressyrsadel) i morse men det gick inte alls tyvärr. För er som inte vet är det en relativt fin pryl som säkert kostar 25 kkr ny.

Hur som helst lyckades jag föreviga oss med lite hjälp av en sån där stor låda som förmodligen har något med något tekniskt att göra, fungerade bra som kameraställ gjorde den i alla fall.

Jag har inte ridit på en hel vecka på grund av mitt utomjordiskt onda och äckliga finger men
det blev inte mycket till ridtur den här gången heller då jag kände direkt att sadeln var för trång för Rucj. Ikväll ska vi testa en Sensation ride G3 istället.

Hur som haver lyckades jag få ut några småroliga bilder av den lilla 4-minuters filmen, håll till godo med en stilstudie av en avsittning och en Erucj som bakom ryggen på mig vågar visa sina sanna känslor.









Jag sträcker mig efter kameran och är alltså omedveten om vad som försiggår bakom mig. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar