söndag 10 juli 2016

Fortsatt bra

Det känns helt okej nu, Fester är stabil och tar allting väldigt bra, Rucj är också sig själv igen. De är omöjliga att sära på men förhoppningsvis coolar de ned sig med tiden.


Fester i sin lilla hage:


Veckan Fester var på kliniken tror jag inte att jag gjorde någonting med någon häst, orkade knappt titta på dem, jag vattnade/visiterade/sprayade/mockade naturligtvis som vanligt men det blev nog ingen träning alls.

Den här veckan har jag ridit Salsa som vanligt, hon är den enda som verkligen behöver hållas igång, det har gått för det mesta bara bra. 

Saknar att vara med Fenja. Vi behöver lite kvalitetstid min finaste fröken och jag. Fortsätter det så här kommer jag snart att kunna sova normalt igen, vilket känns som mitt största problem i dagsläget, jag vågar inte lämna pojkarna i fred i mer än 6-7 timmar så det har varit sena kvällar och okristligt tidiga morgnar i över en vecka nu.

Men snart så.



3 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir att läsa att det går åt rätt håll. ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan inte du komma hit någon dag? Känner att jag börjar bli något att prata med igen :P Jag är nog upptagen i helgen men annars så.

      Radera
  2. Skönt att höra att det går bra 💕

    SvaraRadera