söndag 22 november 2015

Kris på kris

Nu är det lite för mycket för mig.

Stackarn som blev skadad förra helgen blev asdålig av medicinen, hon har legat ner och varken ätit eller druckit, igår fick hon dropp och nu verkar det väl äntligen som att det börjar ordna upp sig.

Jag kan inte sätta ord på hur hemskt det har varit att leta efter hennes orörliga kropp ute i mörkret. Att lämna henne i det tillståndet har varit nästan omöjligt, har tyckt så fruktansvärt synd om henne och minst hundra gånger har jag trott att hon slutat andas.

Mina hästar har fått komma ut på promenader men det är allt, eller jo vänta, jag och Salsa har hunnit med ett första försök till lite frihetsdressyr och faaaen vad bra det gick. Hon är väl ändå helt otrolig den lilla hästen. Filmade oss (med hjälp av en pall) så det kommer video.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar