fredag 7 november 2014

Unik dag

De dåliga nyheterna är att jag inte varit utanför dörren idag, att sitta upp i soffan är ungefär var min fysiska gräns går, de goda nyheterna är att jag inte heller behövt göra mer än så.

Att jag överhuvudtaget kan vara välja beror förstås enkom på min helt ofattbart fina människa till sambo. Han frågar bara på vilken tid han ska ställa klockan och sedan går han upp och cyklar till pälsbarnen för att sköta om dem enligt mina instruktioner.

När han kommer tillbaka har han fotat dem för att jag med egna ögon ska få se att de är "hela och rena."


När jag nu dessutom är extra klen kan jag inte låta bli att grina lite för att Adam är den han är.

3 kommentarer:

  1. Hälsa honom att han är helt makalös :)
    behåll den där ��

    SvaraRadera
  2. Tummen upp för fina sambos. Vad sjutton skulle vi gjort utan dem? <3

    SvaraRadera