tisdag 26 mars 2013

Inspiration

Så fort våren anländer kommer jag att ge mig ut på olika små resor för att samla information och kanske framförallt inspiration. Jag ska besöka stuterier, träffa intressanta hästmänniskor, uppsöka avkommor till Fester, osv. Längtar förstås även till sommaren med tillhörande utställningar och tävlingar i alla olika discipliner.

I skrivande stund känns det mesta som har med värme, sommarbete och tävlingsförberedelser förstås avlägset men... Hurra för att april står för dörren!

Jag har redan gjort ett mycket trevligt besök hos en riktig tungviktare inom sin gren, nämligen regerande Svenska mästaren i distansritt -Annelie Eriksson. Annelie har många meriter i bagaget, även på internationell mark, det här är en ryttare som deltagit i EM och VM, vi snackar alltså elitnivå.

Så här trevligt var det i alla fall:


Jag fick sitta upp på vackra Shajfaklaan och följa med på ett ridpass -superkul!

Jag bombarderade förstås Annelie med frågor oavbrutet, inte varje dag man är ute och rider med ett rikigt proffs menar jag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar